onsdag 25. mai 2016

Fornebuløpet 2016

Helene var en av 8 Kraftere som løp Fornebuløpet i dag, og hun har sendt oss denne tilbakemeldingen etter løpet:

Denne gangen forsøkte jeg noe nytt - løp ikke de 2 siste dagene før Fornebuløpet. I dag hadde jeg virkelig GOD følelsen! Følte at jeg svevde avgårde og det ble seier i klassen og ny pers med 1 min og 20 sek på den nye traseen som ble endret i fjor. Dette løpet passer meg bra, og kan ikke huske jeg tidligere har følt meg så sterk som i dag. I LOVE TO RUN!!!

På søndag deltar jeg i årets første sykkelritt - Elgrittet (54 km) på Aurskog. Morsomt å prøve et nytt ritt, men løping er best uansett😊
Gratulerer til alle med strålende innsats!
 Her finner du SK Kraft sine resultater
Alle resultater finner du her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar