lørdag 23. mai 2015

Holmenkollen opp og ned singel 2015

SK Kraft var representert i Holmenkollstafetten. Jeg løp jeg, det som kalles Holmenkollen opp og ned singel. Jeg har løpt flere år tidligere med klubben i mitt barndomshjerte; Sturla, men fikk lyst til å løpe alle etappene alene i år etter å ha løpt 350 meter i fjor!

Visste ikke helt hva jeg gikk til, men fikk meg mange hyggelige og mindre hyggelige opplevelser underveis. Gøy å løpe 3 runder på Bislett i starten, gøy å løpe gjennom alle vekslingene, gøy at det var små drikkestasjoner til oss som løp alene. Vi var ca 150 som løp alene.Gøy å komme i mål på Bislett.

Det som ikke var så gøy var stive bein etter å ha løpt opp Besserud (oppover, oppover, oppover var gøy) og ned igjen. Ga litt gass ned etter å ha løpt opp, men da det flatet ut omtrent ved Gressbanen, føltes det som å løpe i oppover igjen. Beina var stive og det var de helt til mål.

Anbefaler likevel andre å løpe denne singel-ruten. Jeg kommer ikke til å gjenta det, blir litt "been there - done that", men glad jeg har gjennomført. GPS-en min viste 19 km.

Hilsen Marianne

Flott premie!


Vi gratulerer med flott innsats, Marianne. Vi må prøve å delta i Holmenkollstafetten som klubb en gang.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar