tirsdag 24. juni 2014

Midnight Sun Marathon 2014


Vårt medlem Marianne Skårung Myrseth har løpt MSM i helga. Det var et supert arrangement, men veldig kaldt (ca 5 grader). Hun løp halvmaraton, noe hun bestemte seg for det etter det sviende nederlaget å måtte bryte på Påskemaraton pga hofta.

Har gått i behandling siden, på Drammen sportsklinikk, og blitt mye bedre. Og hofta holdt i Tromsø, heldigvis. Det ble ikke pers denne gangen, men Marianne er i gang igjen.
 
Marianne forteller:
Løypa var grei, men litt ensformig. Litt mer stigning enn jeg trodde, men alt i alt ganske flat. Utfordring for meg å løpe så sent (22:30), i tillegg til at jeg er utpreget A-menneske, var å planlegge hva jeg skulle spise på dagen. Bommet litt der. Spiste polarbrød med sjokade og peanøttsmør, og akkurat peanøttsmøret fikk jeg svi for allerede fra 5 km og ut løpet. Tror faktisk aldri jeg skal spise peanøttsmør mer i mitt liv..

35% utenlandske løpere. Veldig gøy. Mange som heiet inne i byen. God forpleining under løpet - og ikke minst etter. Ble bokstavelig talt pakket inn i varmeteppe rett over målstreken. 

En fin opplevelse og super start på sommerferien. :)
 
Vi gratulerer med flott innsats. For resultater, følg linken under:

Fortjent medalje til Marianne!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar